Dashboard | +Follow
C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK Lirik Lagu
Setia-Elizabeth Tan ft Faizal Tahir
Monday, November 30, 2015 • 8:13 PM • 0 comments
Selamat pagi sayang ku Apa khabar diri mu Maafkan andai mengganggu lena mu Andai pernah melukakan Maafkan ku tak sengaja Harus kau dan aku selalu bicara Kau tahu kau satunya Ku mahu kita selamanya Kau dan aku mungkin tak sempurna Kau dan aku tahu takkan mudah Kau dan aku mahukan sempurna Kau dan aku mengharap bahagia Setia aku demi diri mu Setia aku hanya pada mu Andai hati mu berubah Pasti ku cuba fahami Tetap ku melangkah terus berani Kau tahu kau satunya Ku mahu kita selamanya Kau dan aku mungkin tak sempurna Kau dan aku tahu tak semudah Kau dan aku mahukan sempurna Kau dan aku mengharap bahagia Setia aku demi diri mu Setia aku hanya pada mu Terima seadanya Perbezaan kau dan aku Biar pun apa saja Ku percaya kau setia Kau dan aku mengharap bahagia Setia aku demi diri mu Setia aku hanya pada mu Setia ku demi diri mu Setia ku hanya pada mu Selamat pagi sayang ku Apa khabar diri mu



PASTFUTURE
Tuan Blog
Nor Fatin Nadia Bt Azizan
19 tahun@2015
Kepala Batas,Pulau Pinang

Table Talk


Potret Cinta







Ceritaku;


Copyright by Nadia Azizan,2015.All Right Reserved.